Primavara inseamna martisor

Martisorul pentru mine inseamna primavara. Imi aduc aminte cand eram la scoala si primavara era foarte frumos, se oferea martisoare, serbarea de la scoala si multe alte evenimente legate de venirea primaverii. Timpul a trecut dar traditia a ramas. Ma bucur ca o avem, o mica traditie pe care o respectam de ani de zile. Nu am fost curioasa niciodata de unde se trage aceasta traditie, dar vreau sa ramana un mister, atunci cand aflu mai multe informatii farmecul dispare.

In zona mea doar fetele si femeile poarta martisorul, dar vrem sa schimbam ceva cu mentalitatea si de cativa ani in familia noastra oferim si barbatilor din familie. Am inceput cu un simplu martisor, iar anul trecut am facut mai mult de atat. Am cumparat barbatilor dragi din familie martisoare personalizate din lemn, foarte frumoase au fost. In acest an nu stiu ce voi face, dar primavara isi face imediat aparitia si trebuie sa gasesc o solutie. Si am multe de oferit.

Cu cateva zile in urma am cautat o pereche de cercei din argint pentru o buna prietena si am intrat pe site-ul iMartisoare.ro pentru cercei, nu martisoare. M-am uitat bine la modelele de cercei si mi-au placut cateva. Am zis ca voi comanda inainte de ziua ei cu doua saptamani. Dupa ce am terminat de vizionat produsele pe care le-am dorit initial, m-am uitat si pe alte categorii precum martisoare brose.

Si am gasit o multime de martisoare, nici nu stiu cate zeci de pagini am vizualizat si cate martisoare care imi plac am gasit. Sunt foarte la moda acele martisoare cu motive traditionale, este bine asta. Chiar daca traditia exista, aceasta se modifica in fiecare an, dar pastram valorile noastre romanesti si facem din martisor ceva mai frumos si unic.

Au si o categorie care se numeste unicate, aici sunt mai multe produse realizate din materiale de buna calitate si pictate manual. Sunt foarte putine magazine sau deloc care sa vanda produse unicate, mai ales martisoare. Procesul de cumparare este unul rapid si fara batai de cap, singura problema este cosul minin. Trebuie sa cumperi produse de minim 40 de lei. Transportul se face prin curierat rapid, platesti cu cardul si primesti produsele acasa, la birou sau unde doresti tu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pe LandofTreats.ro gasesti dulciuri americane

Sanatate curata pentru pielea ta cu magazinul Marillys

2018 vine cu renovari si multe lucruri schimbate in casa