2018 vine cu renovari si multe lucruri schimbate in casa

Anul acesta am facut cateva modificari in casa. Am reusit sa am o bucatarie noua, o usa la intrare noua si un geam mai mare, pentru a intra cat mai multa lumina naturala in casa. Toate bune si frumoase, dar cuptor inca nu am, mi-am consumat banii pentru cuptor pentru alte lucruri de care aveam nevoie in casa, mi-am cumparat si o noua masina de cusut si cateva accesorii pentru ea. Acest an a fost super incarcat si am reusit sa facem multe in casa, dar sa avem si cateva vacante frumoase in familie. In 2018 ne-am propus sa facem mai multe in casa.

Cel mai important pentru anul urmator: achizitia unui cuptor. Petrec mult timp in bucatarie, imi place sa fac prajituri si imi este esential cuptorul, mai ales ca sunt gospodina. Sunt casnica, petrec mult timp acasa, iar biroul meu este acasa. Trebuie sa modific multe in casa, deja ma simt aiurea, mai ales ca petrec multe ore in casa, pentru ca da, mi-am ales bine munca, o pasiune frumoasa, lucruri de mana si un magazin online. O schimbare trebuie, este esentiala pentru mine si bunul mers al lucrurilor.

Lista pentru anul urmator arata cam asa:

  1. Trebuie sa lacuim gardul de afara. Este din lemn si doar il tratam, dar anul viitor ne gandim sa il si vopsim. Aici inca ne mai gandim ce facem. Sotul vrea doar tratat si lacuit, eu il vreau vopsit.
  2. Avem parchet masiv in casa si anul urmator vrem sa ii oferit o noua viata, trebuie slefuit si lacuit, cu siguranta o sa arate superb. Arata foarte bine si acum, dar daca tot vrem sa ii oferim casei un aer mai proaspat, trebuie sa o facem si asta.
  3. In bucatarie ne-am gandit sa adaugam cateva sporturi led pe tavan, in acest moment avem un singur bec, nimic complicat. Avem nevoie doar de 6 spoturi led. Mi-am facut o imagine in cap cum va arata cu spoturi led si va arata superb, mai ales ca am facut o simulare 3D a casei si am incadrat cele sase spoturi led in bucatarie.
  4. Un candelabru nou in living si hol. Aceste lucruri ne sunt esentiale, mai ales ca actualele candelabre sunt cam vechi, de cativa ani buni si m-am cam saturat de ele, mai ales ca sunt dintr-un material textil si zici ca sunt un magnet pentru praf.
  5. In spatele casei avem un proiector si nu mai functioneaza senzorul, oricum era vechi. Trebuie sa schimbam proiectul, insa, de aceasta data atentia o acordam unui proiector led, pentru ca da, sunt ieftine si econome proiectoare led decat cele clasice.
Si lista continua. Avem multe de facut. Eu imi doresc sa schimb multe prin casa, iar sotul meu vrea afara. Dar este bine ca amandoi avem dorinta sa facem modificarile pe care ni le-am pus deja in cap. Eu deja sunt atenta la magazinele care ofera reduceri la diverse produse pe care le vrem in casa sau afara, de exemplu la magazinul SavElectro am gasit spoturi led, proiectoare led, candelabre, becuri si o gramada de lucruri esentiale, frumoase si ieftine. 

Facem din timp cautarea, iesim mai ieftin si stim de unde sa cumparam. Sotul meu deja a cumparat lacul pentru gard, a gasit undeva mai ieftin acum, pentru ca da, vara e mai scump, de obicei cand e cald afara unele produse se scumpesc. Iarna sunt mai ieftine. Nu vrem sa trecem de bugetele calculate, in schimb, daca ne ramane ceva banuti o sa ii folosim pentru rasfatul personal, eu abia astept sa vad cu cati bani o sa raman. De restul... carti bune de citit. Anul acesta mi-am incarcat biblioteca cu inca 13 carti, anul viitor sper sa reusesc sa am cartile pe care le doresc citite, iar loc pentru ele in biblioteca se gaseste.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pe LandofTreats.ro gasesti dulciuri americane

Sanatate curata pentru pielea ta cu magazinul Marillys