Sanatate curata pentru pielea ta cu magazinul Marillys

Sunt o fana infocata a produselor naturale, de aceea consum doar produse naturale, desigur, folosesc numai si numai produse naturale. Am invatat de la strabunica mea ca naturaletea este cel mai important factor in viata, odata ce esti naturala, dar totodata consumi mancare naturala, bio si fara chimicale, traiesti mai bine. Acum multi ani nu prea ii acordam dreptate, dar odata ce am crescut, odata ce am invatat ceea ce inseamna mancarea si cat de important este sa fi sanatos si sa areti bine, i-am dat mare dreptate. Din pacate acum nu mai pot sa vorbesc cu ea, sufletul ei a mers acolo unde ii este locul, unde avem si noi rezervat un loc.

Imi aduc aminte cand aveam vreo zece anisori si o ajutam sa faca sapun natural, cand culegeam floricele si faceam o compozitie pentru sapun. Ce dor imi e de acele clipe. Acum vreau sa invat sa fac si eu sapun in casa, dar cu siguranta nu imi va iesi ca a strabunicii. Imi pare foarte rau ca nu am invatat si nu prea am fost atenta la ceea ce facea acolo, eu doar culegeam floricele si menta, dar totodata discutam despre natura si viata. De curand am zis sa nu mai cumpar sapunuri naturale din farmacii, nu erau chiar naturale. Asa ca, am inceput sa caut pe grupurile unde sunt abonata un magazin care sa vanda sapunuri naturale, dar si cosmetice. Am intrebat in stanga si dreapta, am asteptat cateva ore si intr-un final o buna prietena virtuala mi-a recomandat un magazin numit Marillys.

Am intrat pe acel magazin online si am inceput sa caut sapunuri naturale, am gasit multe produse, nu doar sapunuri. Am gasit un sapun foarte intersant, adica sapun cu catina. Eu iubesc catina, mai ales siropul de catina, prajitura cu catina si sucul de catina. Deci, cand am vazut sapunul nu am mai stat mult si deja l-am comandat, nici nu am citit ce contine deoarece stiam ca e doar din ingrediente naturale si cu multa catina. Dupa ce m-am mai uitat pe site, am facut comanda intr-un final, dar asta dupa ce am cautat un cadou in categoria cadouri, asta deoarece peste cateva zile e ziua de nastere a unei foarte bune prietene. Eu zic sa acordati mai multa incredere acestor produse, daca inca nu ati folosit astfel de produse, neaparat va recomand sa o faceti, cu siguranta nu o sa regretati, nici buzunarul vostru nu o sa fie suparat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pe LandofTreats.ro gasesti dulciuri americane

2018 vine cu renovari si multe lucruri schimbate in casa