De 1 Martie oferim martisoare cu stil

Astazi, navingand pe internet am descoperit o firma din Bucuresti care ofera martisoare din lemn, am intrat sa vad despre ce este vorba si am gasit imaginea din acest articol, o multime de martisoare realizate printr-o tehnologie interesanta. Nu sunt doar niste simple martisoare, sunt realizate intr-un atelier cu oameni creativi, fiecare martisor este personalizat si desenat de mana, iar mai apoi este realizat pe computer, ca produs final. Am cautat un videoclip sau imagini cum se realizeaza, din pacate n-am gasit nimic. Dar va spun cum. Se realizeaa cu ajutorul taierii cu laser si printarii 3D a pieselor componete, pe urma se foloseste uleiuri naturale pentru o finisare.

M-am uitat la martisoarele disponibile spre vanzare si am observat cat de frumoase sunt. Preturile nu pot sa zic ca sunt mici, dar merita sa dai intre 10 si 23 de lei pe un martisor, vorba aia, ai calitate dar stai in fata. Eu mi-as dori sa primesc un astfel de martisor, mai ales ca imi plac foarte mult astfel de produse. Ma gandesc sa imi fac chiar eu un astfel de martisor cu ajutorul firmei, pentru ca, deoarece... se poate face ceea ce vrei. Este nevoie doar de un desen si fac ei toata treaba.

In minutele in care am verificat site-ul unde am gasit martisoarele din lemn am navigat in mai multe pagini si intr-un final am ajuns pe un alt site, dar aceeasi firma, unde am gasit o lista mai detaliata a serviciilor pe care le ofera, iar aici aduc aminte de serviciul de debitare laser. Nu stiu exact ce inseamna cu adevarat serviciul oferit de Debitare Laser Bucuresti, dar din ceea ce am citit debitarea laser este un proces detaliat prin care se taie sau inscriptioneaza diferite materiale. Procedeul este mai complex, iar aici trebuie sa mentionez ca ese face prin directionarea unui fascicul de lumina care actioneaza doar pe suprafata proiectului, adica un desen sau tipar vectorial care este realizat pe calculator in programele care accepta extensia CAD sau grafica 2D.

Nu cunosc mai multe informatii, dar daca va intereseaza puteti cauta mai multe pe site-ul firmei. Eu m-am gandit sa imi personalizez diferite obiecte prin tehnica asta de debitare laser, dar nu stiu care ar fi rezultatul final. Despre costuri nu stiu ce sa zic, am citit pagina in care sunt si preturile si din ceea ce am gasit imi dau seama ca preturile sunt bune, acum nu stiu, posibil sa fie preturi diferite in functie de ceea ce ai nevoie, marime si alte aspecte.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pe LandofTreats.ro gasesti dulciuri americane

Sanatate curata pentru pielea ta cu magazinul Marillys

2018 vine cu renovari si multe lucruri schimbate in casa