Cadoul ideal: masaj erotic

De multe ori am auzit ca sunt foarte la moda cadourile relaxante, neconformistice si foarte senzuale. Acum nu mai sunt la moda cadourile simple, ca de exemplu un ceas, o brata sau lista poate continua, acum sunt la foarte mare cautare cadourile super faine precum sedinte de masaj erotic sau ceva asemanator. Am tot citit pe internet despre saloanele de masaj erotic si am gasit foarte multe saloane, dar nu multe au fete frumoase si nu multe au pachete create pentru diferite buzunare. In ultima vreme saloanele de masaj sunt foarte cautate, asta vad si eu, mai ales ca petrec cateva ore pe zi pe internet si dau din ce in ce mai des peste reclame a unor saloane de masaj erotic.

Posibil cand va ganditi la erotic va ganditi automat la sex, dar nu e asta, masajul erotic te duce cu gandul acolo unde nu trebuie, dar adevaraul este ca au un nume asemanator si acelasi rezultat, placerea. Masajul erotic nu se refera deloc la sex, se refera strict la seductie, senzualitate, asa ca masajul erotic trebuie vazut ca pe o arta, nu ca pe un bordel. Sexul este foarte diferit de un masaj erotic, cand faci sex scapi de probleme si scapi de nervii pe care i-ai acumulat. Nu mai are rost sa intru in prea multe detalii deoarece recunosc si eu, nici eu nu sunt prea informata in legatura cu acest subiect.

I-as face cu mare drag un cadou iubitului meu, un masaj erotic la un salon specializat. Dar nu stiu cum va fi, asa ca ma gandesc sa mergem amandoi sa experimentam un lucru interesant si sa vedem, daca merita sau nu. Pentru o treaba reusita, trebuie sa iti lasi grijile afara si sa mergi acolo unde sunt maseuze profesioniste, o incepatoare nu poate sa iti ofere ceea ce o profesionista iti poate oferi. Asa ca pe un sfat prietenesc, mergeti acolo unde exista mai multe fete si care stiu sa faca treaba buna, banii platiti trebuie sa fie dati pe ceva de calitate. Preturile saloanelor de masaj erotic sunt foarte diferite, sunt multe saloane care au preturi foarte mari si nu ofera servicii de calitate.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pe LandofTreats.ro gasesti dulciuri americane

Sanatate curata pentru pielea ta cu magazinul Marillys

2018 vine cu renovari si multe lucruri schimbate in casa