Anvelopele de iarna obligatorii pe timp de iarna

Am scapat de sezonul rece, ca de obicei, ne-a luat pe toti prin surprindere, asa cum deja e o regula. Si in acest an au fost multe probleme din vina soferilor, care nu si-au cumparat cauciucuri de iarna si echipamentul potrivit. Imi aduc aminte de acum doi ani de zile de o intamplare din circulatie, era o iarna destul de serioasa si cum firma de dezapezire nu a facut nimic in privinta soselei, s-au produs cel putin doua accidente pe o raza de 30 de kilometri, multe. Eram intr-o masina, cu gandul sa merg in oras sa fac cumparaturi. Soferul a mers destul de rapid, asa ca la o curba nu a derapat foarte tare si era sa intre intr-o alta masina, asta din cauza ca soferul nu a avut echipamentul potrivit de iarna, adica cauciucuri de iarna si lanturi.

Dupa aceasta intamplare am zis ca trebuie sa am si eu permis de conducere, asa ca a mers incepatoarea de mine sa se intereseze de scoala de soferi. Dupa ce m-am interesant, mi-am facut si dosarul si deja incepusem sa conduc. In tot acest timp am mers doar cu bicicleta, si rareori cu autobuzul si deloc cu "ia-ma nene`". Iarna urmatoare, deja mi-am facut mari probleme cu masina, am avut o teama foarte mare sa merg pe zapada asa ca mi-am echipat masina cu tot ceea ce era nevoie si mi-am facut curaj si am mers la drum. Nu am avut nici o mica problema, mai ales ca eu mi-am cumparat cauciucurile de iarna inainte sa apara primul fulg de zapada pe drumurile locale. Cum am auzit ca deja ninge prin tara, deja m-am pus sa caut anvelopele potrivite asa ca am dat peste Anvelopex, unul dintre cele mai mari magazine de anvelope din Romania.

Am cumparat doar produse de calitate si nu m-am uitat la buget, deoarece siguranta mea e importanta. La AnvelopeX am gasit o multime de producatori si o multime de preturi, ca sa zic asa, pentru toate buzunarele. Eu am ales sa cumpar anvelope Michelin, deoarece stiu ca acest brand este foarte bun si de calitate, chiar daca preturile sunt mai mari fata de alte branduri. Dupa cateva minute de analiza a mai multor produse, am ramas la doua si anume Anvelopa MICHELIN Alpin A4 iarna 175/65 R14 106T,care este o anvelopa de mare calitate cu un indice de viteza T de 190 km/h si indice de greutate de 106 adica 950 de kilograme si Anvelopa MICHELIN Alpin A3 iarna 185/65 R14 86T, care are un indice de viteza de 190 km/h si indice de greutate de 86 adica 530 de kilograme. Am vrut sa comand primul produs, dar din pacate nu m-am descurcat la marime si talon asa ca am cerut ajutor din partea Anvelope X si mi-au recomandat a doua varianta, adica Michelin Alpin A3.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pe LandofTreats.ro gasesti dulciuri americane

Sanatate curata pentru pielea ta cu magazinul Marillys

2018 vine cu renovari si multe lucruri schimbate in casa