Pasiune pentru design interior

Mereu mi-a placut domeniul de amenajari interioare si exterioare. Aceasta placere a pus o mare amprenta pe bile, astfel mi-am aranjat singur interiorul cat si exteriorul. Inainte sa incep, am spus ca o sa termin rapid cu ceea ce am vrut sa incep, mi-am facut planul si am cumparat tot ceea ce aveam nevoie. Dupa ce am cumparat tot mai aveam de ales multe altele, precum culorile, mobilierul si lucruri marunte, dar foarte greu de ales si de decis in privinta lor. Am inceput treaba, am muncit mult si vazand ca timpul trece si realizarile sunt putine, am spus, asta nu-i de mine. Dar am continuat, am facut ceea ce mi-am propus si am ajuns intr-un final la sfarsit. Sa fiu sincera, credeam ca designul de interior e foarte simplu, dar am gresit total. Si cand ma gandeam ca am vrut sa urmez facultate de domeniu, sau cel putin cursuri despre design interior si exterior. 

Ma plictisesc foarte repede de orice, mai ales de ceea ce este greu. Din fericire, pasiunea pentru design nu s-a sters, chiar imi place, chiar daca e grea si chiar daca nu ma pricep. Citesc articole, urmaresc emisiuni despre design interior cat si exterior si sunt documentata, mereu cumpar ceea ce e nou si frumos, doar frumosul inseamna fericire. Niciodata nu stii cand vei avea o casa de amenajat, cand vei avea propria ta casa si in loc sa platesti pe cineva, te platesti pe tine insuti, pentru un lucru ce poate sa fie facut de oricine. Acum, ma gandesc la cum voi avea casa mea sau cel putin un apartament intr-o cladire noua, intr-o zona frumoasa cu mult verde, dar pana atunci, citesc, vad si ma documentez, despre tot ceea ce este nou.

Cautand pe internet informatii despre ceea ce tine de amenajari interioare, am dat peste Art Deco Zone, unde am gasit nu doar lucruri interesante, dar si o firma care se ocupa de diferite servicii precum proiectarea, finisaje precum si constructii interioare, dar si mobilier la comanda sau servicii de decorare. Daca ar fi sa aleg o firma sa imi ofere servicii de amenajare, finisaje, constructii sau mobilier, cu siguranta as apela la aceasta firma, in primul rand deoarece chiar exista o echipa pregatita sa te ajute si in al doilea rand serviciile chiar exista, oamenii chiar ofera ceea ce spun si au un portofoliu foarte frumos, unde te poti uita foarte bine de ce sunt in stare si ce pot face.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pe LandofTreats.ro gasesti dulciuri americane

Sanatate curata pentru pielea ta cu magazinul Marillys

2018 vine cu renovari si multe lucruri schimbate in casa