Cauti invitatii de nunta? Gasesti la Deluxe Cards

Atunci cand lasi cele mai importante lucruri pentru organizarea nuntii, trebuie sa te gandesti care sunt acestea. Din experienta mea vrea sa va spun sa nu lasati niciodata cele mai simple lucruri la sfarsit, deoarece o sa va aduca mari dureri de cap si mult stres. Cand m-am pregatit de cel mai mare eveniment din viata mea, vreau sa spun ca nu m-am gandit deloc la cele mai simple lucruri, precum alegerea unor invitatii de nunta. Totul am lasat pentru ultimile zile.

invitatie nunta 1
Invitatiile de nunta le-am ales in graba, am cautat cateva variante prin magazinele din oras dar n-am gasit nimic frumos. Am venit acasa suparata si m-am pus pe cautat de invitatii pe internet, am cautat si cautat, pana am gasit mai multe modele de la deluxe-cards.ro si invitatie.ro, doua site-uri care ofera invitatii de nunta la preturi foarte bune si ceea ce imi place mult, ambele au o varietate larga de produse, pentru diferite gusturi. Eu am facut o cercetare a pietei si am gasit patru modele foarte interesante, din cele patru modele am ales unul singur, dar trebuie sa spun mai multe despre ele deoarece cu siguranta o sa aveti si voi problema alegeri invitatiilor de nunta perfecte.
invitatie nunta 2
Prima invitatie gasita de mine este cea din imaginea de mai sus cu numarul 1, o invitatie foarte frumoasa care face parte dintr-o colectie numita Clara. Din aceeasi colectie am gasit mai multe modele, dar din pacate nu toate mi-au placut. Am gasit foarte multe, amuzante, haioase, triste, simple, de toate. Al doilea model pe care am vrut sa-l cumpar este unul foarte haios, care te pune pe ganduri.

invitatie eleganta crem
Acestea sunt primele doua modele care mi-au atras atentia intr-un mod diferit. Primul este un model foarte elegant, dintr-un material de buna calitate, pe cand al doilea este un model haios, o mireasa care fuge dupa un mire. Dar odata ce am cautat mai bine, am mai gasit inca doua modele, foarte frumoase si ele. A treia invitatie gasita de mine, face parte tot dintr-o colectie foarte frumoasa, numita tot Clara. Din pacate, pe primul site unde m-am uitat nu am gasit si acest model. Este o invitatie eleganta de culoare crem, una destul de simpla dar foarte frumoasa. Iar daca ma gandesc ca are un pret mic si se poate personaliza in diferite moduri, asa cum doreste o clienta sau client.

Iar ultimul model gasit de mine, a fost si cel comandat. Este vorba despre o invitatie de nunta foarte eleganta, care este realizata dintr-un carton alb de foarte buna calitate. Iar cel mai frumos lucru la invitatie a fost o mica pietricica verde, care a facut din invitatie mai mult decat trebuia. Vreau sa spun ca am avut mari probleme la alegerea invitatie perfecte, am cautat multe modele, multe intrebari, m-am interesant pe la prietene si intr-un final am gasit ceea ce imi placea. Dar nu am facut comanda rapid, m-am sfatuit cu o prietena foarte buna care se pricepe la asa ceva, din fericire si ea s-a bucurat si nu a mai spus nimic, decat sa fac comanda rapid, sa le vada.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pe LandofTreats.ro gasesti dulciuri americane

Sanatate curata pentru pielea ta cu magazinul Marillys

2018 vine cu renovari si multe lucruri schimbate in casa