Cum am renuntat la locul de munca sa devin independenta

Acum mai bine de doi ani de zile, mi-am cautat un loc de munca, am cautat mult si bine. Intr-un final, dupa ce am trimis CV-ului mai multor firme, am fost contactata pentru un interviu, la o mica firma locala, care se ocupa de site-uri web, administrare, social media si asa mai departe. Am fost foarte bucuroasa cand am fost contactata, am mers de indata la interviu si ghici ce? Am fost acceptata, dar am avut o perioada de o luna de zile in care am invatat, am participat la mai multe trainiguri si in cateva luni am avut o baza importanta de cunostinte, care mai tarziu mi-au fost foarte utile.

Am renuntat dupa primul an de zile, un an plin, dar si gol in mare parte. Am avut un salariu frumusel, nici prea mare, dar nici prea mic. Un salariu decent pentru Romania. Nu mi-a placut deloc, ceea ce nu a fost ok pentru mine a fost stresul, am fost cea cu multitasking-ul, deci imi era imposibil sa fac din ce in ce mai multe activitati in acelasi timp. Am renuntat deoarece primeam din ce in ce mai multe sarcini si tot atat castigam. Am lucrat intr-un mediu fain, cu oameni harnici si dedicati. Am renuntat. Am facut o mare prostia ziceam eu, ca nu ma voi descurca singura, ca nu imi voi mai gasi un loc de munca decent si astfel de intrebari tot apareau. Pana cand m-am decis sa lucrez de acasa, sa nu mai depind de nimeni si eu sa fiu sefa mea, cu bune si cu rele.

Deoarece aveam o baza foarte mare de cunostinte, adunate la firma unde am lucrat, m-am decis sa fac un site de stiri mondene, aceasta treaba mi-a reusit din prima. Nu eram eu cu scrisul la inceput, dar am descoperit cateva persoane faine, cu care azi lucrez. Si ele sunt pe picioarele lor, fara sa fie angajate intr-o firma. Inceputul a fost greu, trebuia sa fac site-ul cat mai atractiv, cat mai bine optimizat pentru navigare si pentru motoarele de cautare. Am reusit. Am si investit mult timp, dar si o mica parte din buget. Nu regret. Acum, parca site-ul e un robot, zilnic se adauga continut si monetizarea se face rapid si bine, asta doar din reclamele afisate pe site.

Acum, nu regret ceea ce am facut. Am mult timp liber si fac ceea ce vreau eu, lucrez cand vreau si nimeni nu imi spune ce sa fac. Am mai multe bloguri, site-uri si sunt implicata in diferite proiecte, interesante si frumoase. Acum, ma pregatesc sa imi lansez inca un blog de nisa, mai exact un blog despre bucatarie, retete culinare, sfaturi practice si de ce nu, sa scriu si o carte, dar asta in viitor.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pe LandofTreats.ro gasesti dulciuri americane

Sanatate curata pentru pielea ta cu magazinul Marillys

2018 vine cu renovari si multe lucruri schimbate in casa