Cum am devenit biciclista?

Totul a inceput atunci cand vremea calda a venit peste noi, cum deja plictiseala se aduna, cum vizitele in parc se adunau, m-am gandit sa imi cumpar o bicicleta. Asta atunci cand am vazut in parc, multi copii, chiar si bunici, cu biciclete. M-am gandit, eu de ce nu am una? Doar e foarte utila, mai ales sambata si duminica, de iesit in parc, de mers pana la magazin, de facut plimbari si cate mai poti face cu o bicicleta, multe. Nu am stat mult si am zis sa-mi cumpar o bicicleta. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa merg prin oras, la magazinele de specialitate, dar din pacate nu am gasit un model care sa-mi placa, si care sa-mi faca placere sa ma plimb.

Cum nu aveam in acel moment suficienti bani de o bicicleta nou nouta, am cautat biciclete second hand, am gasit multe modele, care mai de care. Din pacate, nimic care sa-mi placa. La BikeArena am gasit doua biciclete cu un pret foarte bun, am avut o mare probleme sa-mi cumpar bicicleta, deoarece aveam doua variante de unde sa aleg, un model diferit fata de altul, dar daca stau bine si ma gandesc, fiecare bicicleta este diferita, asa cum si oamenii sunt diferiti. Primul model care mi-a atras privirile a fost bicicleta rex, care este o bicicleta pliabila si foarte eleganta, sa nu mai spun ca are o dimensiune foarte buna, de pus in dulap.

A doua bicicleta care mi-a atras privirea a fost bicicleta pe care si am cumparat-o, ea se numeste YAZOO 24 Zoll, este o bicicleta care zic eu, dedicata spre adolescenti, dar mie mi-a placut foarte mult asa ca am cumparato. Nu este o bicicleta scumpa, este una foarte ieftina, dar de calitate foarte mare. Deja am facut zeci de kilometri cu ea si se descurca foarte bine. Desigur, am facut cateva modificari la ea sa arate mai feminin. Cu ajutorul unui prieten, care se pricepe la design, am facut dintr-o bicicleta pentru baieti, o super bicicleta pentru mine, cu multe elemente dedicate sexului frumos.

Daca as sta sa va prezint cele doua bicicleta pe care le-am adaugat in lista, pot sa spun ca sunt foarte diferite, care sunt dedicate pentru doua tipuri de persoane, cei care se plimba prin oras, prin parc si cei care se duc cu bicicleta oriunde, prin padure, prin parc, prin oras, oriunde. Eu fac parte din a doua categoria, cei care merg cu bicicleta oriunde. Acum, vreau sa va recomand si voua sa va cumparati o bicicleta, chiar daca faceti si sport, vedeti lumea mai bine, nu in graba. Din masina nu vezi lucrurile cele mai importante din jurul tau, totul se petrece rapid. Primavara si vara, e numai bine de mers cu bicicleta prin parc, prin oras...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pe LandofTreats.ro gasesti dulciuri americane

Sanatate curata pentru pielea ta cu magazinul Marillys

2018 vine cu renovari si multe lucruri schimbate in casa