Casa viitorului revine

Unii o numesc saracie, altii ii spun, intr-un mod amuzant Paris. Este o straduta dintr-un sat din Maramures, unde casele sunt din chirpici, geamurile sunt din bucati de sticla sau pungi si curtea seamana ca o strada din Paris, pe deoparte lemnele (ca da, oamenii cu case de chiripici se incalzesc la lemne) si pe cealalta parte paznicul curtii, un caine. Sunt case mici, cu o camera, rar daca sunt cateva casute cu doua camere. Intr-o casa de chirpici traiesc si sapte persoane, sapte suflete, sau mai bine zis parintii si copii. Cam asa arata o casa a unei familii sarace. Acum multi ani, casa din chirpici era la moda, era o casa normala. Odata ce s-a dezvoltat si tehnologia, au aparut casele din BCA, caramida si mai stiu eu ce exista.


Imi aduc aminte, cand au venit colindatorii de Craciun, i-am invitat frumos in casa si i-am servit cu multe bunatati, vreau sa spun, ca au fost mirati de casa in care stau, au fost mirati cand au vazut televizorul si pur si simplu, se vedea minunea pe fata lor. Desigur, vorbesc despre copii famililor sarace. Pentru astfel de copii/famili, care locuiesc intr-o casa de chirpici, o casa normala, pentru ei e un viitor, dar pentru noi, oamenii normali, o casa normala nu exista, mereu ne dorim o casa a viitorului, cu cele mai noi tehnologii, cele mai noi piese de mobilier si asa mai departe.

Niciodata nu m-am bucurat de casa mea, mereu mi-am dorit sa am o casa a viitorului, mereu mi-am cumparat cele mai noi produse, sa fiu la moda cu oamenii normali. Niciodata nu m-am gandit, ca cineva aproape de mine, nu are o casa normala si nu isi doreste mai mult decat un simplu acoperis si o masa. Intr-o care oare masura, o casa a viitorului este foarte utila, dar pana sa ajungem sa avem o astfel de casa, realizam ca am muncit degeaba pentru o casa moderna. Lucram ore intregi pentru a strange bani de o casa moderna, lucram peste program si nu ne putem bucura deloc de casa noastra, deoarece casa noastra este locul de munca.


Imi doresc o casa a viitorului, deoarece o casa a viitorului te scapa de multe probleme si ai mai mult timp. Eu imi doresc o casa normala, dar desigur sa fie moderna. Nu imi doresc sa imi faca roboti de mancare sau curatenie. O casa normala mai bine spus, dar dotata cu cea mai buna tehnologie, ca veni vorba, tehnologia viitorului. De la www.somfy.ro mi-as dori foarte multe lucruri, ca veni vorba de Somfy, este totul pentru casa viitorului. Eu imi doresc o schimbare la perdele, sa nu mai trebuiasca sa merg sa le trag, mai simplu se face apasand pe un buton, butonul magic. Iar poarta casei sa se deschida singura, tot la o apasare de buton sau de ce nu, o comanda de pe smartphone, daca tot vorbim despre viitor.

Imi doresc multe, sunt o mare visatoare, dar nu renunt rapid pana nu am ceea ce imi doresc. Asa trebuie sa faceti si voi, sa nu renuntati niciodata la visele voastre.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pe LandofTreats.ro gasesti dulciuri americane

Sanatate curata pentru pielea ta cu magazinul Marillys

2018 vine cu renovari si multe lucruri schimbate in casa