Carucioare pentru copii de la Bekid

Acum aproximativ o luna de zile am decis sa nasc la un spital privat, deoarece conditiile erau mult mai bune decat intr-un spital de stat. Cum ma aflasem deja la a doua nastere, nu mai aveam probleme cu teama sau frica fata de medicul care ma va opera. Am nascut o fetita perfect sanatoasa cu nota zece. O fetita foarte frumoasa de care ma bucur foarte mult, mai ales ca acum am o familie completa adica un baiat si o fetita. Momentan nu mai ma gandesc la nici un copil, cred ca familia mea este suficient de mare, mai ales daca o pun la socoteala si pe Puca, broscuta testoasa a familiei.

Am intampinat o mare problema, nu aveam un carucior, deoarece vechiul carucior se afla in Irlanda, acolo unde lucreaza sotul meu. Am cautat in oras cateva modele de carucioare dar din pacate nu am gasit nimic interesant decat modele ieftine, produse de companii slabe. Eu aveam nevoie de calitate mare, asa ca nu am gasit deloc in zona mea. A trebuit sa caut pe internet cateva modele astfel incat sa si cumpar un carucior. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa apelez la o prietena, care a cumparat un carucior foarte frumos tot de pe internet, asa am aflat de magazinul Bekid,, unul dintre cele mai bune magazine care este preferat de mii de parinti. Am stat cateva minute bune pe acest magazin si am gasit o gramada de produse pentru copii dar si pentru parinti, mai ales ca magazinul are totul pentru copii, incepand de la masa bebelusului, puericultura, scaune auto, carucioare... chiar si DVD-uri utile pentru parinti.

Am gasit trei modele foarte interesante, dar si foarte frumoase. Am cautat doar modele de carucioare 3 in 1, deoarece nu are rost sa dau bani pe trei lucruri pe cand pot sa dau pe un singur lucru si sa am toate intr-unul. Primul model pe care l-am gasit este MyKids GC116 Roz, un model foarte frumos care este pentru copii cu varsta de pana la trei ani. Al doilea model este un carucior 3 in 1 Simple, care este un produs marca Brevi iar ultimul model este MyKIDS I-Believe de culoare verde. Caruciorul pe care l-am cumparat este ultimul, si anume caruciorul MyKIDS I-Believe de culoare verde. L-am cumparat deoarece este un carucior foarte frmos, realizat din aluminiu foarte usor si robust, mai mult de atat, este un carucior care are o calitate foarte buna, mai ales ca este un carucior 3 in 1.

Comentarii

  1. Caracterul agresiv al unui câine, ca şi al unui om, se formează în perioada dezvoltării şi poate fi amplificat sau atenuat, totul depinde de reflexele condiţionate nou create sau de mediul în care se dezvoltă. scaune auto

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Pe LandofTreats.ro gasesti dulciuri americane

Sanatate curata pentru pielea ta cu magazinul Marillys

2018 vine cu renovari si multe lucruri schimbate in casa