Am revenit

Nu am scris de multa vreme pe acest blog, motivul nu stiu care este, dar voi incerca sa scriu din ce in ce mai multe articole, mai ales ca acesta este primul meu blog. Cand nu am scris aici, am scris pe al doilea meu blog, un blog la care lucrez cateva luni bune, unde incerc sa adaug zi de zi, articole noi. Este un proiect frumos, unde mi-am castigat multe cunostinte.

Blogul il voi prezenta intr-un nou articole, asta dupa ce imi pun la punct acest blog. Nu l-as sterge, stiind ca este primul meu blog, si cat m-am chinuit sa il fac. E usor, dar atunci cand esti noua in domeniu, totul e greu de inteles. De acum inainte, acesta va fi cel mai important proiect online pentru mine, un blog personal. Inca nu stiu ce sa fac, nu as mai sta pe blogspot deoarece nu am libertatea pe care o doresc, vreau sa ma mut pe o platforma mai sigura si nu gratuita, ca de exemplu platforma WordPress sau alte platforme care nu necesita cunostinte prea mari.

Daca voi face schimbarea, atunci imi voi inregistra propriul meu domeniu si voi incepe treaba la modul cel mai serios, nu ca acum. Acum, nu am timp sa scriu si scriu in graba. Sunt presata de timp, am alte proiecte in acest moment care necesita toata atentia si timpul meu. Momentan, voi scrie cand voi avea timp, cand voi avea ceva de zis si cel mai important, odata si odata, tot voi face o schimbare mare a blogului.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pe LandofTreats.ro gasesti dulciuri americane

Sanatate curata pentru pielea ta cu magazinul Marillys

2018 vine cu renovari si multe lucruri schimbate in casa